Menu
Szukaj
Koszyk

Zapachy wszech czasów

Ekscytują Cię perfumy, które stosowane są od pokoleń i do których sławne osoby wręcz wygłaszały ody pochwalne? Zapachy wszechczasów są nie tylko niezastąpione, nietuzinkowe, luksusowe oraz niezwykle trwałe. Wybraliśmy dla Was trzy najbardziej legendarne perfumy wszech czasów.

  • dodano: 03-01-2022

Przejdź do wpisu

1. Chanel - “Chanel no.5”

 

To klasyk, którego nie mogło zabraknąć w tym zestawieniu. Powstały w 1917 roku po bardzo wielu próbach. Kompozycję stworzył Ernest Beaux, który dawniej odpowiadał za komponowanie zapachów na rosyjskim dworze. Wokół zapachu narosło wiele legend. Jedna z nich głosi, że wyjątkowy aromat tych perfum jest wynikiem...błędu - zbyt duża ilość aldehydów dodana do kompozycji nadała jej wyjątkowy charakter. Chanel no.5 były ulubionymi perfumami Marylin Monroe.

 

Buteleczkę pełną aromatów jaśminu, konwalii, ambry, wanilii i mchu dębowego możecie kupić tu: Chanel - “Chanel no.5” (odpowiednik

 

2. Dior - “Poison”

 

Hit lat 80. jest w sprzedaży do dzisiaj, a jego wartość rynkowa wciąż rośnie. Charakterystyczna fioletowa butelka i wyjątkowo mocny, otulający zapach doskonale komponował się w intensywnymi czasami kolorowych ubrań, tapirowanych włosów i mocnego makijażu. 

Zapach stał się punktem wyjścia dla nowych, odświeżonych kompozycji bardziej dostosowanych do współczesności. jednym z nich jest zapach “Pure poison”, w którym sycylijska mandarynka i pomarańcza zderzają się z gardenią, drzewem sandałowym i białą ambrą. Buteleczkę tego zapachu można kupić tu: Dior - Poison (odpowiednik)

 

3. Jean Paul Gaultier - Scandal

 

Charakterystyczna gorsetowa butelka znana jest wszystkim bywalcom drogerii. “Scandal” podbił świat perfum już w dniu premiery. W tym charakterystycznym flakoniku zostały zamknięte aromaty anyżu. różu, imbiru i kwiatu pomarańczy. Co ciekawe - co minutę na świecie sprzedają się cztery (4!) butelki tego zapachu.

Buteleczkę tego kobiecego zapachu kupicie tu: Jean Paul Gaultier - “Classique” (odpowiednik)

Komentarze do wpisu (0)

Napisz komentarz